Min stora bebis

Elliot har ännu inte vaknat ikväll!! Och de har inte hänt på evigheters evigheter.. Nu kan han ju såklart vakna om en stund eller så men i "normala" fall så skulle han ha vaknat minst 4 gånger redan! :D

Vi va till BVC först idag och Han vägde ca 8800g och va 73cm lång! Gjorde BOEL-testen idag och de gick kalasbra! Sen skyndade vi oss till busborgen och hann träffa Nova o Olivia lite innan dom fick lov att gå och sen gick Kevin också. Men Filip o Nellie va kvar och busade med oss! Vi hade super kul och busade i BOLLhavet igen och Elliot är som tokig i dessa bollar! Så när vi busat klart mötte vi upp mormor och promenerade hem till henne och tog där bilen och åkte till Toys r us och köpte BOLLLLLLAAAAAAAAAR! :D Han blev sååå överlycklig! De blev en 8-månaders present till honom!
Sen köpte kjag även en matta till hans rum.. Pappan ahde beställt en bilbanematta och jag hittade en också på Toys så den köpte jag.. Golvet i Elliots rum är så himla halkigt så jag ville han en matta åt honom!

Nu ska jag fixa dagens bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vad är det för test?

2009-01-21 @ 21:53:42
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0