Med andra ord

Inatt sov Elliot till 3 då han vaknade och va heeltäppt och började hosta, försökte somna om honom i sin säng men de gick inte.. Så han fick komma till våran säng och få näsdroppar som inte alls ville funka nå bra.. SÅ han låg å va ledsen ett bra tag för han kunde ju helt krasst inte suga på nappen för han fick ju inge luft.. Men efter mycket om och men och vevande i sängen så somnade han vid typ halv 5 sen sov vi iallafall till halv 8..
Nu sover han redan igen för han va trötter. Och jag ska nog scrappa en liten sväng nu..
T'nkte först åka ner på stan en sväng så vi kommer ut, men jag struntar nog i det.. Får ta en promenad sen efter lunch. Vi behöver båda två komma ut efter sjukeriet!

Hejs!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0