Läskeblask

Jag tänkte inte skriva mer idag men jag måste ju säga som så att Elliot har nu sovit i tre timmar utan att vakna! Igår och dagarna innan har han ju vaknat (minst) en gång i timmen från de att han somnat alltså.. så jag hoppas han sover mer. FÖr Henke och Elliots skull.. jag ska som sagt sova på madrassen inne i Elliots rum jag.. :) Ska bli skönt att få sova, förhoppingsvis! I really need that!

I mrogon ska Elliot få vara hos mormor när vi fixar lister och inreder till honom. Han ska få soav där också är tanken... får väl se hur de går. :)

Nä nu ska jag gå och slagga! hej då bloggen! Syns i morn! ;)

I morn kommer n iockså få bilder på Elliots rum! yeey!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du har blivit utmanad!

Kolla min blogg. ;)

2009-01-17 @ 09:29:51
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: Teres

E sååå nyfiken på Elliots rum! Tror det blir skitbra!

2009-01-17 @ 10:40:15
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0