I believe in magic!!!

Ja eller nånting i den stilen! Som jag skrev igår så hade Elliot vaknat en massa gånger under kvällen och han vaknade såklart igen precis när jag lagt mig (22.30) men han somnade om fort och så somnade jag efter ett tag. Klockan 00 vaknade jag, och tänkte "OJ han hat sovit en och en halv timme! Jaa.. snart vaknat han väl.." , men jag somnade nog om relativt snabbt. Vid halv 3 vaknade jag, lyssnade, men helt tyst.. somnade om igen fort och vaknade igen vid halv 4. knäpptyst! men mitt mammahjärta tog mig ur sängen och in i Elliots rum för att kolla så att han levde! Men där låg han och sov, på MAGE dessutom! så jag gick tillbaka till min säng, och väl där kunde jag inte somna om.. Låg vaken typ 50 minuter och sen vaknade Elliot vid 5!!! VAD har hänt inne i hans rum? Har John Blund setat på hans axel hela natten??
Jag tog in honom till oss då vid 5 och  vi sov till 7! Sååå skönt!

Idag har vi babysim halv 15, men ska dit till typ ett- halv två så vi kan äta mellis i lugn och ro innan vi ska bada. Vi ska träffa Teres o Tindra där innan idag igen.. Och kasnke Anna och Nova också!


Elliot igår när han skulle sova :)

Kommentarer
Postat av: Eva [Marius mamma]

Så himla fint rum han har fått, er knodd! Jag tror stenhårt på att sova i eget rum. Det var det bästa vi kunde göra med Marius. Nu är jag hemma hos min pappa och vi sover båda i samma rum och vi stör varandra. Jag är genast och petar med nappen då jag hör ett endaste litet pip, men dessa små pip hör jag ju inte när han sover i eget rum och behöver således inte heller peta in några nappar.



Sen var det himla skönt för mamma och pappa att få egentid i sovrummet. Jag hade svårt att slappna av tillsammans med sambon med ungen bredvid.



Med hopp om fortsatt hyggliga nätter för er del!

2009-01-19 @ 09:06:42
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Jag är som du, springer också in när jag tycker han sovit förlänge bara för att se så han lever. Men det är ju så det är att vara mamma :)

2009-01-19 @ 14:02:19
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0