God morgon?

Jaaa jag blev så glad nrä jag vann boken så det blev väl en god morgon trots alls!
Natten har dock varit piss rent ut sagt... Elliot har vaknat VARJE timme och ibland fleeera gånger på en timme.. HELA natten.. Jag som trodde vi var på väg åt rätt håll.. men detta blir värre å värre.. jag hoppas innerligt att de är en tand på g.. Jag har försökt kolla i munnen men han är ju som sagt inte allt förtjust i de.. ;) Man jag hoppas och hoppas att de är så  så att våra nätter kan återgå till de normala sen igen, för jag orkar inte ha såna här nätter.. usch.. resulterar i trött morsa med huvudvärk.. Jag förstår inte hur Elliot kan vara så pigg?? <måste inte dom små också ha tillräckligt med sömn?? HAn är iallafall i gasen och busar satan ;)
Jag ska passa på och skruva i hop hans byrå medans han busar så kan vi sova sen båda två efter lunchen!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: malin

Visst är det konstigt hur mycket dom egentligen orkar, en annan är helt slut efter en jobbig natt, medans dom stojar och har sig som aldrig förr ;)

2009-01-15 @ 09:58:24
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: A

Ja, man kan nästan tro att mammor faktiskt behöver mer sömn än bebisar! :-) För även här hemma är det jag som är sliten efter en dålig natt, och den lille är lika glad och pigg som vanligt. Dottern är numera lite mer som mig, så det kanske är så enkelt att små barn inte påverkas lika mycket av dålig nattsömn, att det kommer först när de blir lite äldre.

2009-01-15 @ 11:18:46
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0