God middag

Natten va precis som natten innan.. Uppvak MINST varje timme. När jag efter en massa uppvak kollade på klockan och den bara visade 2, jag som hade trott på MINST 6, så blev jag så less! Ville gråta! Försökte somna om Elliot i typ en timme minst innan sambon skickade ut mej på soffan, men de hjälpte väl inte en massa. Tog en bra tag innan jag kunde somna.. Sen vaknade dom 7 där inne och då gjorde jag en flaska välling till Elliot och sen somnade vi allihopa igen och sov till halv 9..

Klockan 9 åkte pappan med Knorre till .. ja jag vet faktiskt inte VARt dom åkte men hem kom dom med golv- och taklister till elliots rum, så i morn kommer iallafall golvlisterna upp! sen skulle visst henke måla taklisterna om jag förstod rätt.. så dom får vi väl vänta lite med.. Ska plocka upp alla saker inne i kammarn och lägga ut heltäckningsmattan sen idag och se, den lär dom ju också sätta dit i morn under listerna ;) Blir så spännadne att se hur de blir!

Elliot har vart sig själv idag som tur är! Han va lite gnällig vid lunchen men han va ju trötter och efter maten så somnade han på en gång utan problem! Så jag är tacksam så länge han inte är arg och ledsen nu.. :)

Ikväll ska vi ta upp madrassen så ska jag lägga den inne i Elliots rum och sova på den inatt! Så långt bort jag kan komma pappan och elliot i vårat sovrum. HOPPAS att jag sover gott!

Undrar vad vi ska hitta på idag! Vill ju gå ut och gunga o så men de är skitkallt! Tror inte de är så skönt att gunga när de är så här kallt.. Men nog en promenad, för solen skiner ju så fint!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0