God förmiddag!

Inatt sov Elliot iallafall bättre än natten innan, men de är långt ifrån bra han sover.. och så vaknade han tidigt! Halv 7 cille han inte sova mer, och då tänktr intde jag gå upp och äta gröt, så han fick vid 7 en vällingflaska. Han drack den alldelles själv (!!!) och sen bestämde mamman att vi skulle sova lite till. Vi sov till halv nio!  Mycket mer godkänt. Men nu blir uppdraget att hålla honom vaken till lunchen klockan 11 fö rhan kan ju inte sova igen.. :) men de ska nog gå bra.. så får han sova sen när han ätit och sen en gång till idag igen! TRE gånger.. :) men de blir så när man sover iger på en gång efter vällingen..

Vid halv ett idag kommer farmor och passar Elliot medans jag ska ner på stan och få min fina belöning...  Det ska ändå bli spännande.. men är de oobehagligt så skiter jag i det! ;)
Sen ska jag förbi apoteket och kappahl innan jag åker hem. Och så kommer "platsfarfar" och fixar lite på Elliots rum..

Nu ska jag leka lite med Elliot så vi klarar oss fram till lunch!

Kommentarer
Postat av: hanna

Ja de e så sött! =)

Försöker oxå få in lite bättre sovrutiner på min ELliot, vila middag max en gång på dagen för annars är han vaken till tolv på natten!! Gaahh!

Ha det!

2009-01-14 @ 10:30:35
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: malin

Skönt att han sover bättre nu :)

2009-01-14 @ 11:58:50
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0