*Gäsp*

Jaa om jag ska fortsätta på mitt inlägg från igår så somnade ju Elliot (efter de att han inte sovit på fm) efter lunchen och sov typ 1½h, så han sov mellan 11.20-13.40, sen gick vi en promenad till Hälla fram och tillbaks och han somnade INTE under den tiden. När vi kom hem så gav jag honom välling och efter det la jag honom i sängen och skulle somna honom, men ICKE. Han skulle inte sova.. och när han fått sin vilja igenom va klokcn atyp halv fyra så då  över till plan B, att hålla honom vaken tills gröten och sängen.. Gick väl rätt bra och han somnade på en gång när han fick tillåtelse ;) Så igår sov han bara en gång..

Idag kom först mormor hit på fm och busade lite med Elliot! Sen kom farmor o Knorre och Challehund och dom började spckla inne i Elliots rum och i morn blir de tapetat!! :D ÄNTLIGEN! ska bli så skönt för oss alla när han får eget rum. Får vi se om han sover bättre också för jag tror att vi, eller åtmånståne en av oss (pekar på pappan) väcker honom om nätterna.. ja omedvetet såklart ;) Pappan slänger sig rätt vilt runt i sängen när han sover.. Men jaja.., vi får väl se!

Nu ska jag iallafall sova för jag är megatrött... *gäsp*

DAgens bild är Elliot på våran promenad. :)


Kommentarer
Postat av: Smilla & mamma Annelie

Vilken sötis ni har!



Jag har en skojig tävling på min sida där du kan vinna en fin personlig sagobok, kika gärna in och tävla om du vill.

2009-01-11 @ 00:07:57
URL: http://www.metrobloggen.se/smilla

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0