Fri

Elliot somnade ju halv 6 igår och sov till nästan halv 4 i sin säng och sen kom han in till oss och där bökade han mest hela tiden fram till 7. Men när vi gick upp och tog tempen så är han iallafall feberfri idag igen! Hoppas de håller i sej! Han hostar  mindre idag också! Skönt!
Alltså sov han hela natten (mer eller mindre) på ingen mat.. Han fick ju i sej typ 50 ml välling, som han fick upp igen med ventolinet.. Sen fick han inge mer.. Så som sagt.. de va bra ändå att sova hela natten på ingenting!
Elliot va jättemysig när han vaknade. Han kröp upp på min mage och la ner huvudet och låg där och kollade på mig och mös! Söööt! :D Min bebis!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ååå goseungen då :)

2009-01-29 @ 10:08:15
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0