Days of our lives

Vilken skitserie, och ändå så tittar man! Helt galet ! ;) Men jag passar på att kika när Elliot sover!
Vi var ute efter lunchen i typ tio minuter och åkte lite pulka.. jag tror på frisk luft. Han va ju fortfarande feberfri så tio minuter i friska luften gör nog bara gott! Sen är vi kom in somnade han på stört! Får se hu rlänge han sover.. han sov inget på fm. Jag la honom och han somnade men vakande på en gång, 2 ggr hände det sen ville han inte sova.. :)

Ska sätta mig sen och måla Elliots ramar tänkte jag.. :) Om Han är nöjd  och vill leka lite själv. :)

Föresten så har all mat stannat kv ar än idag också.. eller ja.. mat å mat.. maten vill han inte äta.. men välling och frukt går ner.. Får prova gå tillbaks till 6-månadersburkarna igen och se om de hjälper.. annars får vi väl vänta ut honom.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Skönt att han är bättre idag!

2009-01-29 @ 13:34:55
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0