Babysim idag

Jag lever fortfarande på den härliga natten! HOPPAS HOPPAS han sover lika bra, eller gärna bättre men jag nöjer mej glädjeligen med lika bra.. eller tom lite mindre.. Bara de INTE är varje timme! :)

Idag skulle vi på babysimmet då. Vi år lunch vid 11 och sen täntke jag försöka gå vid 12. Lagom innan tolv börjar Elliot bli jättetrött o grinig. Så jag gjorde oss i ordning och så gick vi lite tidigare för att Elliot skulle få sova. Men inte sov han inte! ;) Han somnade dock preeecis innan vi kom ner till stan och då bestämde jag mej för att gå en sväng på stan för att han skulle få sova ordenligt. Annars skulle jag bara bytt buss och fortsatt till badet på en gång. Han sov typ en halvtimme och när han vaknat tog vi bussen till badet. Väl där träffade vi TEres o Tindra och hennes bb-kompis, som jag inte vet namnet på men barnet heter Neo. Jag käkade "lunch" och Elliot mellis och så umgicks vi innan vi skulle in i bassängen!

Vi badade som vanligt med aAnna och NOva också! Och idag hade vi såå kul på simmet! Elliot va helt i gasen och var helt överlycklig över hela situationen! Idag fick vi släppa dom nerför kanan rätt ner i vattnet! ;) Elliot tyckte de va superkul!
Sen fick vi veta att de skulle finnas en fotograf för att ta kort på dom små under vattnet! Superskoj! Men då ska vi gå en helt annan dag till Lögarängen. Så antagligen så är de s å att han fotar på löpande band där då..  De blir några kort på olika situationer, skulle typ kosta en hundring eller så!

I morgon blir det busborgen för hela slanten! Fika med (några av dom) nya mammor! Spännande! Och så får vi busa av oss lite! ;)

Nu ska jag kolla på Sverige när dom vinner i handbollen!

Kommentarer
Postat av: A

Härligt med Busborgen! Hoppas det blir en bra natt igen då, här håller jag tummarna för en sovande dottern och en bra natt för sonen! :-)

2009-01-19 @ 22:36:03
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Så kul med babysim, nästa söndag börjar det för oss också :D wiiiee!

2009-01-20 @ 20:17:19
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0