Tisdag 24 Februari 2009

Jag måste ju skriva en radda idag efter som det sen blir blogguppehåll i en vecka när vi åker till stugan imorn! :)

Elliot har sovit bra dom nätter som vart också och i morse när han vaknade i sin säng (halv 6) så kunde Henke tom stoppa in nappen och han somnade en timme till i SIN säng! Så skönt!

Sen idag ppå fm så åkte jag med Teres o Tindra till Surahammar där dom hade utförsäljnig på Dunnis-kläder! 30 kronor plagget oavsett tidigare pris! Jag lyckades hitta 9 plagg varav jag nog ska sälja vidare iallafall 3 på en gång! Tror jag ;)

Sen när jag kom hem så hade Elliot varit ARGSINT och ville itne äta (nog för att han va trött) så han hade somnat på stört och sov. Sen när han vaknade så skulle jag mata honom, men han va ARGSINT igen.. men till slut fick jag i honom lite mat, men sen va han GNÄLLIG och sur hela dagen.. Har två förslag; Magen eller tänder.. Han har inte (OBS KÄNSLIGA VARNAS) bajsat alls på hela dagen och normalt gör han de flera gånger.. Tänderna uppe ÄR p¨å väg, det syns tydligt..
men ja jag har inget svar .. Nu sover han iallafall sen 18 utan problem.. HOppas han är gladare i morn när vi ska åka tåg och buss i fleeera timmar! Och när vi kommer fram till stugan har vi SÄKERLIGEN kallare inne än ute.. så de blir till att elda elda elda och dra på värmen! Och sen lägga Elliots sängkläder framför brasan så dom blir riktigt varma tills han ska sova.
Är de skitkallt får väl jag och Elliot gå en vända med vagnen så Elliot får sitta å varma åkpåsen och med filtar. :) Men de skulle iallafall inte bli några 15-20 minus förns på Torsdag och Fredag. :) Så så kallt ska de nog inte vara.. :)

Nu ska jag lägga upp lite bilder också!

SYNS om en vecka!! :D

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Det är nog tänderna då. Hoppas ni får de kul i stugan!!

2009-02-24 @ 21:52:46
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0