Söndag 22 Februari 2009

Elliot sov till 6 i morse igen.. Han gnällde till när jag skulle på toa och borta tänderna i går kväll (natt) och jag tror egentligen jag var för snabb in men han somnade på en sekund igen och sov sen som sagt till 6 och sen till 7 i våran säng.
Så jag är så nöjd så! :)

Nu har jag lite lyx här hemma! Jag är HELT fri! Jag är sambo-fr (jobbar(, katt-fri (hos mormor då vi ju ska åka till stugan) och Jotte-fri, eftersom Jotte är hon sin farfar idag över dagen!
Jösses så ensamt! Men ja rätt skönt också.. nu ska jag bara slöa och kolla på skidor hela dagen ;) Ah ja på eftermiddan är de ju hästar också på tvn ;) Wei!
Möjligtvis att jag målar lite ramar till Jottes rum, om jag orkar! ;) *fniss*

Sen vid halv fyra ska vi åka till farfar och äta mat och hämta hem ungen! :D

Oj ja glömde nästan bort att tala om att de har toksnöati natt och idag! Så de är maaaassa snö! Var ju en del innan men nu är de mer! Undrar hur mycket de är i stugan! TUR att vi får skottat innan vi kommer så att vi kommer ner till stugan överhuvudtaget ;)

Näää nu ska jag.. eh.. SLAPPA! :D

Kommentarer
Postat av: Teres

Härligt!!! (å ensamt =))



2009-02-22 @ 20:14:32
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0