sjukstuga igen

Denna gången är de MIN tur.. Suck! Jag vill bli av med ALL jäkla sjuka nu.. Vill inte ha nå mer här! Tack!
BÖrjade i går kväll och kände att de inte alls va bra, och i morse va de värre. Så Henke gick upp med bebisen och jag fick sova. SÅåå välbehövligt.. Sen gick jag upp och åt frukost och sen åt Elliot  lunch och efter lunchen ville pappa ut och promenera. SÅ han tog Elliot och gick ut så mamman fick vila! Efter 2½ timme kommer dom tillbaks! haha då hade Elliot somnat och inte vaknat på två timmar, och pappan ville inte väcka honom och bära upp honom.. Så pappan hade gått två varv till anundshög och lite fram och tebax här hemma.. hihi. TOk! Men mamma som hemma och Jotte sov i vagnen! GULD! ;)
Ska gå och sova nu och hoppas atrt de är bättre i morn.. Om inte så får pappan bada själv med Elliot.. Men jag följer nog med iallafall.. om jag inte är dösjuk med feber.. ;)
Natti!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Usch för sjukdom, jag har ju inte haft röst nu på två veckor och det suger hårt!! Vill bli frisk!

2009-02-02 @ 09:31:14
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas det bara var något tillfälligt och att du mår bättre idag igen. Jag ser verkligen fram emot sommaren och förhoppningsvis lite friskare tider!

2009-02-02 @ 19:09:29
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/
Postat av: malin

Stackare, krya på dig!!

2009-02-02 @ 20:00:07
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0