Promenad i solen

oo ja nyss inkommen från en promenad i solen! 1½ timme va jag och ELliot ute! Skönt men faktiskt lite kallt om låren! Lite fina vinterbilder kommer ikväll! De va iallafall SKITJOBBIGT att dra vagnen på vägen.. haha ja jag kan ju inte vara som alal andra och gå på gångbanor utan jag gick på vägen och de va lite asfalt och sen va de SNÖMODD! Och på asfalten gick de ju inte å gå för de kom faktiskt en massa bilar! En så pass liten väg trodde jag inte de skulle komma sååå mycket bilar.. ltie trist! För de är en fin väg att gå! Men som sagt rätt jobbigt me all snömodd o vagnen! Men, men lite extra att putta på är väl bara bra! ;)
Elliot somnade en stund fast han egentligen int eskulle så vi får se om han vill sova sen.. ;) han brukar ju ändå bli supertrött.

Aja jag ska väl roa mitt barn en stund innan de är dags för gröt och bad! Återkommer sen med bilder o så!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Mysigt med långpromenad

2009-02-14 @ 14:27:13
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0