Öppna förskolan

I dag lämnade jag in undervattenskameran vi haft och fotat Elliot när han dyker på babysimmet på framkallning. Dom skulle fixa det på en timme så jag gick och köpte en almencacka och en liten minialmenacka att ha i skötväskan. Sen sprang jag runt lite och gick sen tillbaks för att hämta bilderna! Men när jag lämnat fram min lapp och hon skullr hämta bilderna så säger hon att de inte blivit en enda exponering på filmen! INTE EN ENDA BILD hade det blivit av de.. Och frör INGA bilder fick jag betala 35:- och se glad ut.. Men jag blev så besviken! HAde ju förståss inte väntat mej skitbra bilder men nån bild åtminståne.. :( Aja.. tur vi ska bli fotade av en med riktig kamera på onsdag. :)
Sen gick vi till Viksängs ÖF och precis innan vi kom till dörren så flackade Elliots ögon.. Så jag gick fram och tillbaks några gånger utanför och han somnade. Sen tog vi hissen upp och när vi klev ur hissen så vaknade han.. och somnade inte igen.. SÅ han sov alltså en halvtimme mellan typ 11.15-11.45. OCh ja en minut i hissen ;) Vi busade en massa och sen va de sångstund som han tokgillar! Sen blev de lite mellis och sen ltie mera bus! Sen va ju klokcna redan 16 och de skulle inte bli så bra om Elliot somande så pass sent! Vi gick till busshållplasten och n'r bussen kom va den KNÖKfull! Men chauffören tyckte den kunde bli ÄNNU fullare så han tryckte ihop alla och vi fick komma på också! Så under den bussfärden så hade ju Elliot en maaaaassa folk att kolla in så där va de inte så svårt att hålla sig vaken.. Men sen bytte vi buss och tog våran buss hem. Och de va liiiite svårt att hålla honom vaken! Men jag plcokade fram den roliga boken och fick honom att vara vaken ÄNDA hem! Sen va de bara att äta gröt och sätta honom i badet. Så han slocknade som en stock 18. Efter att ha varit vaken i över 6 h! Tokiga unge!

I  morgon ska Elliot simma igen! Vi har ju missat två gånger så vi har dom att ta igen.. Så i morn tar vi igen den ena! Sen efter simmet ska vi till Pinglan med Anna o Nova!

Nu ska jag fixa liet i köket och sen göra mat.. blir nog pyttipanna med ägg o rödbetor! TÄnkte ha de klart tills älsklingen kommer hem! Och sen är de ju så att de är final i Top MOdel klockan 20 så då kan jag ju inte ställa mej och laga mat då! :D

De kommer lite bilder lite senare!  Tjing!

Kommentarer
Postat av: Teres

Men fy va trist me korten :-( Hade Anna lika som er? Å har de framkallat?

2009-02-11 @ 20:21:19
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: Sandrah

Men usch vad tråkigt, hur kommer det sig att det inte blev någon bild?

2009-02-12 @ 09:51:11
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0