Mvc

Idag klockan 9 hade jag en tid hos MVC! Va ju jäättelängesen man va där kändes de som! Man får ju lite oftare till Bvc nu för tiden! ;)
Det var iallafall cellprov på schemat... allt annat än roligt men känns ändå rätt nödvändigt!
Pappan är ju ledig idag så han och Elliot va hemma och vad jag känner mig naken utan Elliot o vagnen! haha man är såå van att alltid ha han med sig! SÅ de va nästan så att jag höll på att ställa mig på vagnplatsen i bussen, men kom på mig i sista sekunden och fick hitta ett säte att sätta mig på.. typiskt!

Elliot sov när jag kom hem och sover än! VARFÖR sover han så länge bara när pappan är hemma?? Det är verkligen så.. men varför undrar jag!?
Aja! Vi ska käka lunch sen och efter det ska vi bege oss mot stan först, in på apoteket en sväng och sen vidare till badhuset där vi ska fika och käka mellis med Teres o Tindra o Anna o Nova som vanligt! Sen blire sim sim sim för hela slanten !;) o dyk dyk dyk!
Ja elliot sov så bra inatt.. Hos mormor hade han vaknat maaaassa gånger och hostat o donat.. Men igår somnade han 18 som vanligt och sov sen till 04 utan nått uppvak och hostade då.. Somnade sen om i våran säng och sov till 7. Pigg ocg glad är han busen! OCh har inte hostat alls på fm, förutom när han nu sover middag så hostade han till lite när han somnat.. så vi kör på simsim idag! Han är ju så förtjust i det!

Nä tänk att han sover än! Snart en timme har han sovot på fm! NÄr jag är själv hemma så sover han mellan 15-30 minuter.. MAX MAX MAX 30 minuter... hm skummis!

Kommentarer
Postat av: Maria

Här hemma är det tvärt om. När jag är hemma sover barnen länge och när Nicke är hemma sover dem lite. :-)



Konstigt det där!!

2009-02-16 @ 12:50:25
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: Teres

det är ju för att han vill vara hos sin mamma så mycket som möjligt jue!!!!!!!! =)



Ja - haha, visst e det knasigt när man åker iväg helt själv!! Känns som om man glömt nått lixom!

2009-02-16 @ 21:28:01
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0