I säng

Äntligen fick jag honom att sova! ;)  Vill att han ska sova en liten sväng nu innan lunchen ör jag tänkte vi skulle gå ut å busa sen i snön! Åka lite pulka kanske och gunga om de inte är översnöat! Så då måste han ju vara pigg! ;) Sen tänkte jag gå en promenad sen efter buset och då tännkte jag att han kunde somna igen! ;) så har vi sen dagens sömn avklarad! ;)
blir till att ta med kameran ut å fota lite! Ja självklart fota Elliot men de är fortfarande så fint i träden och så ute.. synd bara att de inte är sooooooool idag! Igår va de ju helt otroligt fint!

Tjing for now!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Så kul att busa i snön, men de blir verkligen trötta av det =)

2009-02-10 @ 12:14:44
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0