Hemmadag

Elliot vaknade igår kväll vid 23 och hostade så där illa så han inte fåfr luft! Jag fattar inte! Han hostade ingenting alls på dagen och inte heller när han somnade i går kväll.. Så jag trodde de va en kort visit med hostan! Men så vakande han som sagt och hostade så han kiknade.. Henke fick honom att somna om i sin säng till slut men så låg han ju och hostade så han vaknade igen. Så upp och ge nässpray och ventoline, och då är han ju så pigg så somna i sin säng kunde vi ju glömma.. SÅ han sov hela natten i våran säng.. Gick rätt bra nnär han väl somnat.   men så vaknade han 20 över 6 och tyckte vi skulle vakna allihopa men de gick inte jag med på så tillslut somnade han igen och så sov vi till typ halv 8. Och ingen hosta nu idag heller...

Nu har vi busat på fm så än har han inte sovit middag så nu får han vänta tills efter lunchen! och man kan ju HOPPAS att han sover ett tag då.. men de gör han väl inte.. Min gissning är en halvtimme.. :P

Nä jag ska väl roa Jotte sista halvtimmen innan de blir lunch!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Exakt sådär är ju Devin också.. ingenting på dagen, men sen kommer det efter några timmar när han sovit och han hostar så man måste sitta upprätt med honom ett bra tag innan det lugnar sig igen :(

2009-02-17 @ 11:33:00
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0