God morgon!!

Ja här har vi en GOOD morogon! Elliot somnade halv 19 i går och vaknade till en gång kasnke vid 20, och när Henke va in på pruttade han (ja Elliot alltså) lite och så, så de va nog därför han vaknade till.. Men han somnade på en gång igen och sov till....... 07.15!!!!! TACK! :D De kasnke är så att de börjar ta sig ;) Är så skönt att han sover om nätterna igen!! Jag är såå utvilad idag! Vi busade en massa inne i våran säng när han vaknat och han är så härlig! :D SÅ busig och så gosig om vartannat!
Nu har vi ätit frulle och skickat pappan till jobbet.. Elliot busar lite i gåstolen och jag skrive rlite här Vi ska gå ut sen, men de blir nog efter lunch!

Nu ska jag busa lite med unge herrn! :D Tjing!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0