Fredag 20 Februari 2009

Elliot vaknade ett i natt men va jättetrött så jag fick honom att somna FLERA gånger i sin säng igen men så hostade han och vakande.. Så först höll jag på en halvtimme och trodde han sov djup, så jag gick och la mig i gen.. Efter fem minuter (och en del hosta) så vaknade han igen och jag in där och försökte söva honom igen som lyckades tills han hostade igen.. FEter ännu en halvtimme orkade jag itne mer så jag tog honom till våran säng där han bökade och hostade och bökade en BRA stund tills han somnade. Men då sov han iallafall ända fram till halv 7 så då tänkte jag att ha väl fick vakna då då.. lite tidigt men när han sovit så pass bra så tyckte jag att de va ok! Så busades det som vanligt i sängen men jag kände mig inte alls bra! Stickig i halsen och onti huvudet! FAN också.. Men snälla pappan tog upp Elliot vid 7.15(?) så jag fick sova vidare! Jag sov till typ 9.45 och mådde mycket bättre när jag vaknade! Halsen gör inte ont, men känns lite skum och lika så huvudet.. Men men!

Nu sover Elliot sin första gång för dagen idag också! :)
Sen när han vaknar ska vi åka med hans mormor till Hälla. SKa köpa nån rolig grej på TOys r us till Elliot som han ska få på tåget när vi åker till stugan på Onsdag! Och sen skulle jag vilja kika in på HM och lite så, och sen avsluta med Maxi och handla lite burkar både mat och frukt (till elliot) till stugan..  Och ja jag lär väl handla lite annat också när vi väl är där! :)

Ja som jag skrev så åker vi till stugan den 25 feburari och kommer hem den 4 mars. Vilket brtyder INGEN bloggning under den tiden! Finns ingen liten internettråd alls där ;)
Medans vi är i stugan , som ligger nånstans utmed vasaloppsspåret ;) så är det ju vasaloppet så vi ska väl hinna se en å annan vilsen skidåkare! Och förhoppningsvis nån som är på rätt spår också! ;)
Så ni får stå ut med ingen bloggning från mej, men ni får lite extra bilder och bloggning när vi väl kommer hem igen! :D

Nu ska jag skriova färdigt inköpslistan och sen ska jag göra mig färdig så jag är redo när Elliot vaknar! (får ju också se hur länge han sover idag! 1 timme sov han igår mellan 11.20-12.20 , det enda på hela dan)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Låter underbart att åka iväg sådär iaf =)

2009-02-20 @ 13:13:24
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha ja det gjorde visst det :P

2009-02-20 @ 15:24:22
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Postat av: Anna

William har inte fått smaka på det än, men Filippa fick behålla det utan problem, enda problemet var att få i henne det, hon blir som en vild och galen ål. :-) Hon har ju istället stooora problem när hon måste äta Kåvepenin, den får hon åtminstone kvälningar av om hon klarar av att inte kräkas.

2009-02-20 @ 20:13:31
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0