Dålig uppdatering

Min söta sambo talade om för mej att jag inte hade nån blogg mer. Om man har missat blogga i två dagar så ska alla läsare ha försvunnit menade han! Jag hoppas att de inte är så!

HUr som helst så va vi på kalas i lördags kväll. Elliot somande på vägen dit så han sov typ mellan kvart över 17-18 ( i bilen och en stund på altanen). Sen var han med och busade med dom stora grabbarna i soffan och fick två bollar såklart som han tyckte va sååå kul! Jag såg på han att han ju va trött men han ville ju inte somna och lämna de roliga! Så han va alltså vaken fram tills vi åkte hem klockan 22. SOmnade som en stock i bilen och sen va de bara att klä av honom och lägga honom i sängen när vi kom hem.. :)
När vi åkte hem sa Henkes faster Carina; "Ja, men då får ni ju sovmorgon i morn när han somnar så här sent." Bra tänkt sa jag men så funkar inte Elliot.. har aldrig gjort! MEn gissa om jag blev förvånad vi sov till tjugo i nio! :D såå skönt!

Vi vaknade upp och åt frukost, och sen började jag städa! Och när jag plockade upp, rev Elliot ner! Så de va rätt DRYGT att städa med honom i hälarna hela tiden! Men jag fick väl de ganska snyggt å städat iallafall tills Carina (inte fastern) kom med kläderna halv 14. Jag hade alltså Me & I-Party! Sen droppade de in folk. Men ändå inte alla som borde ha kommit men vi började iallafall.. Med tanke på att de kanske kommit typ 2 dm snö under natten och folk som sa att "våran" parkering va full så gissade jag (eller hoppades) att de skulle komma nån eftersläntare! Och det gjorde det! Men 10 pers va vi och vid 11 och fler fick man mer rabatt! så typiskt!! Jaja de blev lite shoppat iallafall från mej och från flera andra så de va ett lyckat party! Med goda vänner och gott fika! ;)

Idag ställde jag klockan halv 8 för jag skjulle hinna upp och sätta på datorn och ha Anna på MSN och sen ringa och boka babysim3! Klockan 8 börjar Anna ringa (hon skulle boka för oss båda) men de va ju upptaget på en gång! Så tillslut satte jag mig också vid telefonen och började ringa! efter typ 20-25 minuter kom jag till kön! :D Så jag bokade in oss båda i babysim3-grupp på måndagar klockan 12!  kanonbra!
Sen åt vi frukost och sen busade vi lite och sen fick Elliot lite tidig lunch innan vi (jag och Elliot) tog bussen till stan! Hade fått tips om en affär som skulle ha billiga overaller! Vi ska ju åka til stugan och där är de snö och de är kallt så Elliot behöver en redig overall.. Och sagt å gjort så gick jag dit och köpte en overall för 100 spänn! :D Men sen köpte jag ordentliga tossor o vantar till eftersom de inte var nå tossor till overallen.. Så han inte ska frys om fosisngarna!

Sen gick jag på HM och letade efter en ny mössa när jag fick en rabattkuong stoppad i handen, 20% på valfri vara! Så jag köpte den där vårjackan som jag gått å kollat på! :D Och så hittade jag ett par så söta skor på Din sko! JA de va REA på dom också! Jag är så förbannat bra på att hanlda på reor! ;)

Sen togvi oss till Kristiansborgsbadet och träffade där Teres o Tindra! Elliot fick lite mellis och vi fikade lite! Sen kom Anna o Nova också och käkade lite mellis innan Nova o Elliot skulle simma!
Förra veckan när vi inte va på simmet så fick dom dyka själva, så de gjorde Elliot idag coh de gick superbra! Han ville inte sitta still på madrassen utan ville bara dyka i hela tiden fort fort! Sen dök han under och sen när han kom upp så skrattade han bara! Sen övade vi på långa torped-dyk! DOm ska simma ganska långt under vattnet alltså.. men Elliot är lite lat så när jag skjuter iväg han under vattnet så tycker han att de räcker med den farten! ;)  Så nästa gång ska vi låta han simma lite längre så han själv får ta i och sparka lite!

Nu ska jag ladda upp lite bilder i ett annat inlägg!

Kommentarer
Postat av: Teres

Ah - då förstod ja va du menade att du fåt mer rabatt om ja kommit :-P



Haha men ja tror ja slår dig i rea handladet :-D

2009-02-09 @ 20:36:42
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0