Chipchip

Yes! Chips och dipp är fixat till Melodifestivalen ikväll! Och dessutom (LÄS NOGA TERES) så har jag en BRIEOST också! Så lite kex o ost ska jag också hinna med! ;) hihi

Vi var ner på stan idag och han bara kliva av bussen innan de hände grejer! Såg polisbilen blinkandes uppe vid banken och därifrån kom en man springandes.. När han kom runt knuten så saktade han ner och började gå och stoppade sin vita mössa i fickan! Jag och Henke följde efter honom och polisbilen kom och körde förbi oss, saktade ner, men gasade på igen och körde förbi killen!
Vi som trodde de va lite mer heavy stuff eftersom vi fick för oss att han sprang från banken följde helt krasst efter den här killen samtidigt som henke ringde 112 och berättade vad vi höll på med ;) Dom tog Henkes nummer och vi fortsatte följa efter.. Han gick ett varv runt skrapan och placerade sig sen utan för McDonalds i skrapan. Vi ställde oss också där och låtsades vänta på nån, medans vi egentligen väntade på att polisen skulle ringa igen.. Dom behagade inte ringa så vi gav upp och lämnade killen där och gick upp mot den platsen där vi såg polisbilarna först. Där fanns de ju ett GÄNG poliser och några killar dom genomsökte.. Båd Henke o jag kom rätt snabbt fram till att de nog handlade om "hulliganer".. Och henke kom på att de ju skulle vara träningsmatch i fotboll mellan VSK och AIK! Så detta va en hulligan vi följt efter.. Vi pratade lite med polisen och han blev glad över den information vi hade (även om vi nu inte alls visste om han stod kvar där nere).. Så efter vi gjort de man ska som människa så gick vi dit vi var på väg från början! Spicy hot! Mums! De va välidgt längesen vi åt där och de va lika gott som vanligt!
Vi åt maten och tog sen en sväng på stan. Gick in på konsum och köpte gräddfil och dipp! :D

Nu har jag tagit ett varmt bad och nu väntar jag spänt på mellon! Ja de må va "fjantigt" men de är så kul! ;) Men jag tycker de är lite väl mycket röstningar hit o dit.. trist!

Nu ska jag nog ta fram min dipp.. eller om jag ska börja med lite ost okex kasnke! Och så ska jag klå henke i "Postkodsmiljonären"! ;)
TJing!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Åhhh BRIEOST!!! Får ju inte äta det :(

2009-02-14 @ 19:35:46
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: henke

hur gick det i postkodtävlingen då?! ;)

2009-02-14 @ 21:29:21
Postat av: Teres

ah men å så gott!!!!!!!!!!



Å lite läskigt å följa efter sådär ju!!!

2009-02-16 @ 10:31:44
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0