usch usch

Hatar så när dom små är sjuka.. Ellito är verkligen SJUK. Normalt sett när han är sjuk med feber och eller hosta och sånt så är han ju alltid med, alltid pigg ändå. Nu är han allt annat än med.. ha är nån helt annan stans.. :( Han satt här bredvid när jag ringde sjukvårdsupplysningen och han bara somnade rakt upp och ner och  ja de händer ju ALDRIG!

Jag som skulle tempa han igen och ge alvedon.. å andra sidan så vaknar han nog snart igen.. han har legat i soffan hela em och slumrat till och från.. Har aldrig aldrig aldrig sett honom så här...

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Så hemskt när de blir sådär

2009-12-11 @ 08:35:06
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0