Vikt

Jag har hittils gått ner TRE kilo i min graviditet.. men jag funderar lite på HUR de kan komma sig.. Jag gör ju så litet som möjligt nu med foglossningen och så..
Jag gick dock ockå ner först med Elliiot också.. och då rörde jag mej ju inte mycket heller.. jag gick tillslut upp 5 kg till v.35 och sen på två veckor gick jag upp 10 kg, så dagen jag blev igångsatt (v.37+0) hade jag allt som allt gått upp 15, med 10 alltså två sista veckorna.. Mest bara vätska eftersom jag ju fick preeklampsi. Sen gick jag ner allt på 1½ vecka efter Elliot fötts, men sen nrä jag slutade amma Elliot  när han va typ 6-7 veckor så gick jag upp 10 kg igen snabbt och dom har vart envisa.. så jag ligger 10 kg pluss vid starten av denna graviditeten jämfört med Elliots..
Men jag tar lätt på det och tänker inte så mycket på de nu.. Går jag upp mycket nu så gör jag det. Men när den här lillfisen är ute så ska allt tamejtusan bort! Då finns de inga ursäkter längre.. Och lte hjälp ska man väl ha automatiskt när man har två små att passa upp på. :)

Kommentarer
Postat av: Svullo

Akta dig för julmaten hos svärmor, Hanna 100+ ! ;)

2009-08-26 @ 20:23:38
Postat av: Malin o Kevin

Hej! jag är numera demokock! :)

2009-08-27 @ 13:02:26
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där:

Vinnaren får 2 dogtag med kulkedja 42 cm med valfri stans och symbol.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-dogtag.html



Var gärna med:)

2009-08-27 @ 16:06:50

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0