Dagis är bäst ingen protest

När jag kom till dagiset så höll Elliot till i köket med en fröken och dom andra hade redan gått till sängs. När Elliot såg mej blev han arg och sprang iväg.. haha jag får väl ta de som en bra sak fast de hade ju vart kul om han hade kommit springandes till sin mamma :P
Alklt hade gått så himla bra och HÖR OCH HÄPNA; HAN hade ätit upp ALL sin mat. utan problem! De är ju de jag säger.. Hans påhitt är bara riktade mot hans mamma! BUSUNGE!
Jag blev hur som helst suuuperglad över att höra att han åt utan problem! Och HEMMALAGad mat och inte burkmat som han fått fnatt på, på senaste! BRA!


Ännu inget sms från posten heller! Jag vill ha min vagn nu! Skulel ta mellan 1-2 veckor och idag har de tagit 2 veckor! Men verkar ju som o den inte kommer idag heller.. tror man brukar få smset på fm då.. men hoppas lite till kan jag ju göra.. ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack :)

Vilken fin blogg du har!

2009-08-11 @ 19:34:28
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Andreas

Vad roligt att allt går bra på dagis för er också.

Man är ju livrädd för att allt ska gå käpprätt åt, ja du vet vad jag menar. :P

Hoppas att du får sms:et snart. :)

2009-08-11 @ 20:28:52
URL: http://alicespappa.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0