Vardag igen

Då är vi tillbaks i vardagen igen efter helgens fotodagar! Ni kommer få se lite bilder så småningom.. Kanske nån senare idag.. har int epå långa vägar gått igenom alla bilder.. Blev ju typ 700 på lördan och typ 400 på söndan. Men några bilder har jag redigerat för min hemsida så dom kasnke ni kan få se.

I gårkväll vaknade Elliot till och jag va in och gav han nappen och då va han HELtäppt stackarn.. men somnade tillslut och sov till 6 iallafall.. han vakande dock en gång till men somande själv vad jag tror eftersom jag sommnade igen ;)
Sen idag har han snorat och NYST en massa.. och ja med nysen kommer ju, ja ni vet vad.. så en hel del snorande har vi haft.. men han har vart pigg och glad som vanligt.. Men i skippade simmer iallafall eftersom han va så snuvig. Vi var dock ute en sväng på em och busade en massa i sandlådan! Han är så duktig på att sitta och leka med hinken o spaden.. Han stoppar väldigt LITE i munnen faktiskt och om han försöker så kollar han in mej först och hinner jag se och säga "ajaj" så kommer han och lägger stenen eller va de nu må vara i min hand. Så duktig! :)

JAg sitter och kikar lite på hockey-VM nu samtidigt som jag surfar och lägger upp bilder på bilddagboken..  Elliot har vaknat till två gånger redan.. eller tror inte han somande riktigt efter första vaket, men jag gick ut från hans rum och efter ett tag gnällde han igen. Tror de är täppan som blir när han ligger. Han fick dock några droppar.

Nu lite bilder :)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0