Trött

Åå ja jag har fotat HELA dagen idag..
Mamma åkte med och va där nån timme innan hon skulle fixa med bilen och när hon hade åkt kom jag på.. jag hade INGA kontanter alls på mig.. Eller jo en tia hade jag.. och tar dom kort tro?? NEJ.... oj oj.. så ja.. vid 12 köpte jag en cola för tian.. kom fram till att de va ju vätska och energi.. måste va de bästa att köpa för min tia! haha..
Jag var alltså utan mat från 8-17.30, med en cola vid 12. Och jag ahde som tur va en flaska vatten också.. haha :D

I morgon ska mamma vara med hela dan (?) och hon har redan packat FIKA! ;) så jag borde inte svälta i morn ;)
Nu är jag skitttrött.. ska lägga mig nu när tvätten är färdig.. Så jag orkar fota i morn också! Blev runt 700 bilder idag tror jag ;)
Har gått igenom dom grovt och skulle sätta datorn(photoshop) i jobb men så lyckades jag ju såklart inte.. skulle fixa så att PS själv förminskar och sätter mitt copyright-märke på bilderna.. Men jag lyckades inte få till det så att PS skulle fixa hela mappen.. en bild i taget funkar, men jag tänker INTE sitta med en bild i taget!

Aja.. nu sova.. zzzzzZzzZzzz...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad många foton! Himmel och pannkaka. Hoppas vi kanske får se lite mer av dom sen?? :o)

2009-04-26 @ 07:33:52
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Shit jag hade svultit ihjäl :P

2009-04-26 @ 19:49:23
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Teres

Oh - ja skulle ju ha hungrat ihjäl ju!!!

2009-04-27 @ 21:08:03
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0