Triumf

Jaa Elliot sov till tio i åtta i morse också.. Ja fast han vaknade ju vid 6 men somnar ju på en gång i våran säng och sov till 8 idag igen! SEGER! Triumf! Och framförallt härligt för en trött mamma! :D

Nu har vi skickat iväg pappan till Ica Maxi på STORhandling.. hehe Faster Eva kom hit och hämtade majblommor till farfar och då var hon på väg till Hälla så Henke åkte helt sonika med. Vi behövde verkligen en storhandling! Han åkte utan lapp också.. så vi får se vad han kommer hem med! Spännande! Snatrt ska E äta lunch och sen ska vi ta oss mot busborgen. Där vi ska möta mamma Anna och Nova sen klockan ett! Kul!

I morgon är det dags för hoppetävlingarna på Hamre!! :D Får väl se hur vi gör med Elliot.. Helst skulle jag vilja åka dit utan honom.. Jag vill ju fota så bra och så mycket de går! Och ja nu när han är lite större så funkar de ju inte lika bra att ha med honom. Förra sommarn så sov han ju och så vaknade han och åt och så sov han igen.. Då va de ju a peace of cake! ;) Men inte nu.. aja vi får se.. På söndag ska jag iallafall dit och fota utan E. :) Och på sönda är de kval till ridsportsallsvenskan bla. Så då blir de lite högre hinder! :) Vilket är mycket roligare att både se och fota!

Aja nu dags för lunch för E och sen går vi ut i soooooleeeen!! :D

Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin

Ny tävling på min blogg!

två stycken vinner varsitt presentkort hos Vincent shoe store (värda 500 kr styck)

Tävla gärna!!

http://nikital.blogg.se/2009/april/tavling-tva-vinner-varsitt-presentkort-hos-v.html

2009-04-24 @ 13:04:57
URL: http://nikital.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0