Tisdag

I morse sov Elliot till kvart över 6 i sin säng och sen till tjugo i åtta i våran säng. Trots att han är snuvig! SKÖÖÖNT! Trodde jag skulle få kuta upp antalet gånger inatt när han vaknade två gånger redan innan 20.. men icke! :)

Jag har faktiskt beställt lite kläder nu från Villervalla. Ska bli Elliots födelsedagspresenter. Lite sommarkläder, som han verkligen behöver. TÄntke först köpa nere på stan på "Moa o Max" som säljer VV, men hittade på deras hemsida lite rea också som dom nog inte har på "Moa o Max". :)

Nu kom busungen och ville sitta i knät.. han är trötter, men tänkte hålla honom vaken till efter lunch som vi ändå äter om 45 minuter.  Vi får se hur de går. :)

Kommentarer
Postat av: hanna

=) Tack

2009-04-28 @ 11:32:57
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0