sydag

Klockan 10 idag kom Eva och hämtade mig och Elliot och sen lämnade hon av mig hos Teres där vi skulle ha sydag! Elliot åkte med Eva hem och fick vara där idag! Dom hade haft superbra idag! Så de känns skönt!
Själv så sydde jag så händerna blödde.. ;) hm Jo men de gick bra med Teres hjälp! Jag är nöjd!







Byxorna har jag ju sytt! :D Grått med turkosa muddar! Jag syddee en mnunktröja till också men den han vi inte färdigt med. Men den är också grå med turkosa muddar och så står det  EL lite fint i en cirkel på magen.
Sen blir de ett set tvärtom i färgen.. alltså turkos med gråa muddar. :)
Tack för all hjälp och handledning idag Teres!

Sen fick jag åka hem till Eva och få mat ;) haha de satt bra efter all syning, och sen fick vi skjuts hem lagom till läggdags för E.

Nu ska jag strax hoppa i badet, när programmet "hjälp jag är japan" ;) är slut.. ja de heter ju inte så men skit samma!

Kommentarer
Postat av: Teres

Passade ju perfekt!!!



Vassego - va så lite så!!

2009-04-09 @ 21:31:20
URL: http://duochjag.babyblogg.se
Postat av: Anna

Finfina byxor ju, riktigt imponerad! :-) Hur smidigt som helst ju att kunna få dem precis som man vill att de ska se ut! :-)



Hoppas ni får en riktigt trevlig påsk!

2009-04-10 @ 08:16:11
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Va kul att sy!! Jättefina byxor!

2009-04-10 @ 12:17:47
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Ninni

Fasiken vilka COOLA brallor :) sy till Sigge me hahahah :)


Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0