sovande

Ja Elliot sover en stund i sin säng nu.. Antar att de blir typ 20-30 minuter som vanligt... om han kunde sova lite längre nån gång skulle jag bli glad ;)

Igår kväll blev de också en massa pyssel med hemsidan, därför blev de inget bloggande!

I natt vakande E inte nån gång försn klockan 6 och då fick han komma in till oss och så sov han och jag till TIO i ÅTTA! SKÖÖÖNT!

På eftermiddan ska vi till Pinglan med Anna o Nova.. Får se om jag och E hittar på nått innan annars så åker vi med Anna o Nova dit också..

Bidde ett kortkort inlägg men ja ska softa lite medans jag kan när E sover.. om de nu bara blir en kvart till vill jag softa den kvarten ;)

Tjing!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0