Soliga måndag

Ja så häääligt med sol! :D

Srax ska vi iväg till babysimmet! Eller ja om 45 minuter tänkte jag o Elliot åka, så träffar vi j u som vanligt Anna o Nova o Teres o Tindra där innan vid 11. Tänkte han skulle hinna med att sova en sväng i vagnen innan.., därför går vi hemmifrån redan 10. Sen äter vi lunch där vid 11 och så badar vi 12. Annars är de så svårt att hinna med lunchen så de är lättast att inta den på plats! :)
Nu ska jag packa de sista och den göra det som man av nån anledning alltid nästan håller på å glömma bort! Göra sig själv i ordning! Jag tror alltid att jag är klar och sen kommer jag på att jag själv står i mysbraller o linne och håret ruffsigt i en knut o mascara under ögonen... OPS! NÅTT glömde jag på vägen! Ja mig själv!

Så skynda, skynda, ila, ila, ingen tid att vila!

Ha en underbart skön dag!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0