SOL

Sol sol sol sol! så härligt med soool! :D
Idag vaknade Elliot klockan 6 och trodde han va pigg.. i fem minuter ungefär. Sen blev han sååå trött men vägrade somna igen.. han låg och vred sig och somnade till, Vaknade igen och började röja, blev sur o trött och somnade till och så vaknade han till liv och for runt.. TILL slut fick jag honom att somna till ordentligt! Trodde jag iallafall... 5 minter som han sen vaknade han och fortsatte gnälla och va trött, så vi gick upp och då va han hur pigg som helst ;) Till klockan blev nio, då gick vi båda och sov i drygt 1½ timme till! KNAS! Sen fick Elliot lunch innan vi begav oss ner på stan för att träfffa mamma Malin och Kevin! NÄr vi kom så satt dom redan till bords och Kevin hade somnat, men nr han sen vaknade så satt han i vagnen precis bredvid Elliot som satt i en stol. Och Elliot som är så glad i alla började tjuta o tjattra och tokskratta åt Kevin och Kevin såg mer och mer förtvivlad ut innan han brast i gråt stackarn!  Sen kunde han inte titta på Elliot utan att börja gråta! *fniss* Sen fick Kevin sitta i en egen stol på andra sidan bordet och då va de lungt, va väl på säkert avstånd! ;)
Vi åt lunch och sen traskade vi runt lite på stan.. Jag provade lite kläder till mig, men har svårt att hitta vad jag vill ha.. HIttade dock en sån snygg skjort-tunika på Vero Moda, men bara i SMALL.. jag är inte direkt SMALL.. än mindre efter ett barn ;) Så jag traskade till den andra Vero Moda men de va inge bättre där.. jättesynd för de va verkligen nått jag ville ha. Jag har inte så mycket bra och snyggt till mig själv.. :P Sen avlägsnade sig Malin o Kevin och jag gick omkring lite till innan jag tillslut tog bussen hem. Jag hade tänkt att jag å Elliot skulle gunga lit enär vi kom hem, men när vi kom in på gården va hela ligan ute ;) Så barnen busade och Elliots lycka va fullständig när inte mindre än TVÅ hundar va där också.. Lilla Eddie som pussade Elliot rätt fint ;) och så Freke, som jag skulle ha tränat i agility också.. Men vart finns tiden?? Ja säg det! Kan man köpa sig lite tro?

Aja nu ska jag lägag mig o läsa!

I morn står det Vallby Öppna Förskola på schemat!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0