SOL igen :D

På fm idag åkte vi till Öppna på Vallby och där träffade vi mamma Birgitta och Gabriel. Busade en massa och sen blve de sångstund! Jättekul som vanligt! De va en hel del äldre barn dock som va rätt röriga, men de får jag ju skylla mig själv när jag inte går på en babydag.. Men samtidigt så tycker på E de är så kul med äldre barn, men de va lite väl körigt och E hll på och bli påkörd flera gånger. Men de gick ju bra!
Sen åt vi lunch, Ellito fick lasange som bara slank nber !De va gott sa han! ;) Sen busade vi lite till innan vi begav oss hem igen.
När vi kommit till bushållplasten och skulle vänta på bussen hem sa tjejer som satt där att den redan va försenad och efter typ 10 minuter kom en buss med texten "Ej i trafik" och stannade framför oss.. Ingen av tjejerna vågade gå på eller fråga om de va rätt buss så jag klev på och frågade om de va 12:an, och det skulle iallafall bli det, den andra bussen han hade haft innan stod kvar där borta sa han.. så gissningsvis hade bussen gått sönder. Men efter några hållplatser så visade de sej att den hrär bussen inte heller va helt kry.. ;) Dörrarna ville inte öppnas och sen itne stängas.. haha jaja.. stackars chaffis..
Aja, när vi kom hem så gick vi in och åt lunch (mamma) och mellis (E) och sen gick vi ut igen i solen! Vi hittade några vänner att leka med ett tag, och sen kom Elliots gammelfarmor och busade lite med honom. :) Han sprang omkring med sin gåvagn (när inte Elvira hade snott den ) och sen gungade vi lite!
Nu har vi kommit in igen och Ellit busar lite med sina prylar och jag skriver lite här!

Bilder får ni senare när jag tömt kameran! :)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0