Snabbskrivning

Jag har fastat vid min hemsida i två kvällar i rad, därför har de inte blivit nått bloggande! Jag ber om ursäkt föfr det!

Igår var det babysim igen egfter påskuppehållet och när vi kom in så hade det hänt en liten olycka i basängen så den behövde rengöras så vi fick bada ute i den lite större bassängen och framförallt kallare. Jag tyckte de va skönt med lite kallare men en trött Elliot blev superfryssen så vi fick kliva upp innan de va slut. Men de är ju bar aför han att lära sig lite smått, för man får ju inte bada i bebisbassängen för alltid ;)
När vi kom hem från simmet kom Elliots farmor hit och busade med E.

Idag var vi en sväng på stan först och kollade så att Elliots skor inte va för små och de va dom inte! Så än kan han ha dom söta blå små skorna. :) Traskade runt lite och försökte få Elliot att sova men de ville han såklart inte! Så när vi kom till bibblan där vi skulle vara med bvc idag så hade han inte somnat.. Sen ville han ju upp och busa med polarna så han sov inge mer på em.. aja.. vem behöver sova? Inte Elliot, men möjligtvis mamman ;)
Sen fikade vi med bvc-kompisarna och sen åkte vi hem och lekte innan de bidde gröt o säng för busungen!

Som sagt så håller jag på och fixar om min hemsida.. Jag har så svårt för att bli rikitgt nöjd, men jag får nöja mig med det jag gjort snart färdigt och sen fila på en annan när jag sen har tid. Nu måste jag slänga upp m in hemsida fortast så folk kan hitta och kolla på mina bilder och allra helst köpa mina bilder ;)

Nu ska jag spana på sista i "Hells kitchen" innan jag slänger mig i säng.. Elliot vaknade till nyss och jag var in och skulle ge nappen, de hela slutade med att han iallafall somnade igen UTAN nappen.. Man märker mer och mer att den blir mindre och mindre viktig för honom.. De är rätt skönt!

Aja nu tv! Eller ja.. hm.. kankse några bilder?

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0