Igår

Igår vaknade jag också mådde sisådär.. kände lite i halsen och lite i huvudet. Men när jag ätit frukost sen mådde jag lite bättre och bestämde mig för att genomföra dagen som planerat ;) Så vid 10 mötte jag och Elliot upp mamma Maria o Amanda på busborgen där vi busade en massa!


bus


Elliot blev jätteglad när Amanda vaknade! :D


Kryper ;D


Busfrön


:D


hahahah Mamma o E åker kana!  mamma tyckte de va kul iallafall ;)


Sen åt vi lunch på busborgen och efter lunchen tog vi bussen till Vallby och kollade på djuren! Dock hade solen försvunnit och de hade börjat blåsa en del så de va itne alls lika skönt ute längre så vi kikade rätt snabbt på alla djuren. :)


Dom hade fått bebisar på Vallby :)


söt


Fiiina hästarna!


Vi bestämde oss iallafall att promenera från Vallby. Så jag bestämde mej halvvägs att vi skulle stanna till hos Elliots mormor, och sagt och gjort. :) Vi käkade mellis hos mormor och busade lite innan vi faktiskt fick skjuts hem!

Väl hemma blev de gröt, bad och läggdags för en trött unge som somnade på tre röda:


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Har ni busborgen nära? Ser kul ut iaf!!

2009-04-01 @ 20:27:50
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0