En massa gung!

I morse mådde mamman inge vidare, halsen och huvudet.. BLÄ! Så snälla pappan tog med sig Elliot uppnär vi vaknade så jag fick sova vidare. Sen vid 10 när jag gick upp va de ingen hemma! :O Jag gjorde mig lite frukost och satte mig framför tvn och efter ett tag kom pappan o Elliot hem igen! Dom hade promenerat till Hälla och Ica MAxi och handlat. Solen sken ju och de va superskönt ute sa pappan. Han hade sin vbinterjacka på sig ;) Han va lite svettig!
Vid 11 som vanligt så va de lunmchdags för Elliot och efter det så skulle han sova, tänkte iallafall mamman. Han hade inte sovit nått på fm så jag va så säker på att han va trött.. Men han blev skitarg när jag la honom i sängen så upp igen och då fick han följa med ut på balkongen!


Jagar Tage!


Finaste Lillprins Bus!


Bara bus!


Jag försökte ju få Elliot att sitta på en filt och läsa bok, men de gick ju sisådär! ;) Han va ju högt och lågt. Och pappan höll på och plantera om blommor så de va blommor o jord o grejer där.. Så då fick pappan en BRAJT idé! ;)
han monterade upp Elliots gunga lite fint! ;) Och de va ju succé!









Sen blev han iallafall tillslut trött och somnade i sin säng. Och medans han sov så låg jag på balkongen och läste! Men han sov bara fjantiga halvtimmen, som vanligt egentligen men jag fattar inte varför han inte sover längre när han är så trött.. Jag tog in honom i våran säng och vi sov vidare nästan 1½h till.. SKÖNT ja men varför sover han inte längre från början.. hmm..




Vår finaste lilla unge!


HÄr låg jag ock läste ;)

Efter sovstunden och mellisen gick vi ut och mötte Elvira o Linnea o mamma Marie en stund. Gungdags igen blev det! Sen kom vi ju på en jääättebra grej! Ellito tyckte de va superkul att gå och hålla i vagnen! Så nu kan vi ju gå ut och gå om dagarna ;) Ja alltså, tar väl två timmar att gå runt kvarteret! haha nä men för att roa honom lite! Annat än å gunga! :)


Elliot o Elvira



Kommentarer
Postat av: Sanna

Vart har ni köpt de prickiga lakanet som Elliot har i sin säng?

2009-04-01 @ 22:17:47
URL: http://barbalala-barbalala.blogspot.com
Postat av: Sanna

Attans! Hm..då får jag väl införskaffa mig flodhästarna på IKEA istället, det är ju också grönt.:-)

2009-04-02 @ 10:53:20
Postat av: Sandrah

Så härligt vårbilder!!

2009-04-02 @ 11:51:32
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, det är väl klart att han vaknar, är ju så mycket mysigare att sova tillsammans än ensam ;-)



Här är det friskare igen nu, så nu hoppas jag på att våren ska jaga iväg alla förkylningar och andra dumma sjukproblem.



Hoppas ni har en trevlig dag i vårvädret!

2009-04-02 @ 12:56:38
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/
Postat av: Nikita

en sån gunga har albin också ute på vår altan =) han tkr den är superskoj!

2009-04-02 @ 13:49:16
URL: http://nikital.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0