dfghjk

Rubriker är härliga saker.. :P

Idag är mamman mycket bättre. I går fick Elliot åka till mormor så mamman fick vila. Han sov där också så mamman fick sovmorgon också. Och de gjorde susen! Mår bra idag! Fast halsen är skum än! men, men..
Efter lkunch kom mormor n och Elliot o hämtade mig så åkte vi till Erikslund och shoppade lite. Va på Nisses och hittade en sån där nätkasse till vagnen occh även en hopphäst till Elliot.. Tyvärr så funkade de inte att få luften att stanna i hästen så jag måste lämna tillbaks den.. :/ Sen pkte vi till Maxi och handlade lite burkmat till Elliot. Mesta från ett år och va mycket kul de fanns då! ;) Så ska vi laga lite egen mat nu också när han äter så bra! Sen hittade jag superbra lådor på Maxi till Elliots hylla.. har sett dom förut men då har jag inte vetat om dom skulle passa i hyllan! Men så såg jag en annan ;) (läs Sanna) som hade såna lådor i lika hylla till sin son, så då vågade jag köpa dom idag!

I morn är de dags för simsim igen! Och på torsdag ska jag till Teres och sy! Annars tror jag itne jag har nå mer planer för veckan. Eller ja, lördag är de påsk hos henkes faster Carina i TIllberga, röd måndag påsk hos svärmor i Hallsta.
Sen tror jag att jag vill till Önsta på onsdag fm. Ska se om jag kan LURA med mig nån mer! (blinkar till Teres) ;)


Elliot med hoppehästen. Han provsitter den när pumpen sitter kvar i.


Fina nya lådorna!



Kommentarer
Postat av: Lina

Önsta är stängt på onsdag...eller rättare sagt hela veckan! Det är ju påsklov!!!!

Är du säker på att ni har babaysim föresten, brukar inte dem också ha stängt på skolloven???

Kram Lina

2009-04-05 @ 21:35:13
Postat av: Sandrah

De där passade ju hur bra som helst ju! =)

2009-04-05 @ 21:56:58
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Teres

söta lådor!!!



Säger som Lina - det e stängt på onsdag! Men sim ska vi på imorn - vi har ju "lov" nästa månda ist!

2009-04-05 @ 22:09:38
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0