Veckans Fototriss - Hett

Min första bild var min sjävlklara bild till temat "Hett".
Sen fortsatte jag att hitta bilder från KINA eftersom fotbilden är tagen i Sanya på Ön Hainan, Kina.


Min stackars heta fot, bränd av Kina-solen..


För mej speglar den här bilden nått riktigt "hett"! Kan du hitta de jag menar?
Bilden är tagen i Peking.


Hett! Stranden i Sanya var het. De gick inte att gå barfota för fem öre.. :)



HÄR finns flera bidrag!






På dom får ni några extrabilder från Kina. :) Hittade några härliga bilder som jag vill dela med mej av!


Hong Kong


Hong Kong by night


Victora Peak, Hong Kong


Kinesiska muren vid Mutianyu


Linbana upp på muren


På  muren


Muren


Sommarpalatset i Peking



Kommentarer
Postat av: Johanna M.

Fotbilden är klockren! Gillar även kvällsbilden som hängde med i dina "bonusbilder", du har fått till det bra med alla lysande skyltar.

2009-06-14 @ 22:02:28
URL: http://mattssonjohanna.blogg.se/
Postat av: lilalili

AJ! AJ! AJ! Vad den foten känns ända hit! Ha en skön vecka! Kramis

2009-06-14 @ 23:14:58
URL: http://lilalili.blogg.se/
Postat av: Mitt i Fågelsångenngen

Aj aj, dina fötter vinner men oj vad det måste gjort ont!



INgen risk för sådana brännskador i dagens väder, tyvärr..

Postat av: Jenny

34 grader i skuggan var inte illa... puh! :) Stackars foten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0