Oj!

Inte ett inlägg på hela dagen! Först så var Nelli en gnällspik hela förmiddagen (troligtvis pga dom sjuttioelva tänderna) och sen när hon sov så sysselsatte jag mig först med min egen blogg (eller nya möjligtvis) och sen Carolas blogg som ska få en uppfräschning!
Sen var det hög tid att hämta Elliot i regnet. Som tur var så slutade det regna precis innan Nelli ocgh jag kom ut och sen han vi både till dagis och hem från dagis utan regn! Sen har vi hunnit med lite mellis och efter det har jag skalat potatis som vi ska ha till middagen sen. Ikväll blir det tork med äggsås. Namnam!

Nu ska jag ta en sväng och plocka upp lite saker innan jag fortsätter med maten. Ikväll kommer det lite mer roliga inlägg, med bilder och sånt :P

Kommentarer
Postat av: Carola

Du är så himla gullig för att du hjälper mig!

Åhhh va smarrig mat ni åt! :D

2011-05-17 @ 21:07:00
URL: http://carolalola.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0