Härlig är solen!

Och äntligen är solen tillbaka! :D Solen gör en lycklig! Och Nelli har gått från pissnätter till att sova HEEELA natten igen i några dagar här och jag är glad så länge det är så! Och inte nog med det så har hon sovit till MINST 06.30 och igår väcktes hon av Elliot 07.20! :D Sicken babe!

Nu är pappan och Elliot på väg till dagis och jag (förutom att jag bloggar) sitter och skriver inköpslista! Det står storhandling på schemat idag! Sen på eftermiddan när vi hämtat Elliot har han tydligt sagt att han vill vara ute i lekparken, och självklart ska vi vara det när det är en sån härlig dag! Bäst att ta vara på solen!

Ha en härlig Onsdag, gott folk!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0