Till Sandrah

Du vill att jag ska skriva till dig privat och när jag gör det så varken publicerar du min kommentar ELLER ens tar dig tid att svara den.. Och du tycker att det är JAG som "är så jävla otrevlig" och att det är jag som har "en jävla dålig stil"?
Du gav mig inte så många mer möjligheter än att skriva till dig i min blogg igen, för jag är säker på att du inte låter bli att läsa här.
Jag tycker fortfarande att du är skyldig mig en förklaraing, och ditt sätt att reagera med att inte publicera min kommentar eller ens svara på den får mig att tro att du faktiskt skäms för dig och inte kan stå för det du skrivit. Vilket kasnke är bra för då kanske du tänker en extra gång nästa gång.

Jag har fortfarande inget att skämmas för, jag varken är otrevlig eller svär i mina inlägg till dig.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0