Tankar en Onsdagmorgon

I morse va de slut på härliga nätter ;) Nelli vaknade 4.30. Hon fick ny blöja och välling och sen tog det ändå LÅNG tid innan hon somnade om.. Sen slog båda barnen upp sina söta ögon 6.10.  Not nice..

Nu har pappan lämnat Elliot på dagis så jag och Nelli är ensamma hemma. Vi skuke åkt ner på stan idag med Linnea o Ebba men dom blev sjuka.. :( Krya på er! Istället blir vi hemma och kanske vi kan städa o dona lite.. Eller så.. låter vi bli! ;) Skulle dock behöva dammsuga igen på balkongen för det är ändå en hel del barr kvar i mattan..  Vi får väl se vad vi hittar på.. Stan själv lockade dock inte så mycket idag..

Åh jag längtar så efter att få träffa Hugo! Kasnke att det blir till helgen, vi får se! Jag ser så fram emot att få se honom och viska i hans öra att han har den fett bästa mostern i världen! ;D Du och jag rockar, Fisen!


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0