Nelli far runt och busar i sängen och i me...

img_6428 (MMS)

Nelli far runt och busar i sängen och i mellanåt lägger hon ner sitt huvud på min mage. Vad jag älskar hennes mysigosiga sida! Det är så härligt när hon kommer och vill kramas, gosas och pussas. Det blir många kramar och pussar på en dag. Underbart! Idag har vi en tid på BVC för vaccination. Hon hade ju luftvägskatarr senast det skulle bege sig men denna gången är hon pigg och frisk! Vi är alla lediga idag så vi får se om vi alla åker ner, eller om jag och Frallan åker själva. Nu vill Nelli gå till pappa säger hon så vi får väl gå upp och se om pappa och Elliot är vakna. Men precis i skrivandes stund så kom dom in hit! Så nu blir det snart frukost och sen mot stan och BVC. Trevlig måndag!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag och Emma ska med till bvc idag....alltid lika spännande! Fast de där sprutorna slipper jag gärna!

2011-03-14 @ 08:54:17

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0