En unge i minuten

Sitter såklart bänkad framör fyran idag! Malin är med idag! Vi träffdes som gravida med Elliot och Kevin och umgicks lite till och från när dom va små. Sen har vi inte träffats så mycket mer än bara nån gång i bland på stan eller så. Men hur som så är hon med på tvn idag när hon föder lillebrorsan! Lite kul att se! ;D

Jag tycker det är så kul att se hur olika förlossningar verkligen är.. Därför kan man aaaldrig säga att SÅ HÄR SKA JAG HA DET.. jag tror många gör felet där och tänker sin förlossning på ett sätt och med den o den bedövningen osv..  Men hur ofta blir det itne som man tänkt sig då?? Och det behöver ju inte på långa vägar betyda att det inte blev bra.. Jag har tagit mina förlossningar vart efter och  litat på att barnmorskorna kan sitt jobb och kan erbjuda mig hjälp när jag behöver det och det har dom verkligen kunnat och gjort.
En sak kan jag väl gnälla över och det var när jag ville ha lustgas med Nelli när barnmorskan sa att jag nog skulle vänta.. Och jag kan förstå henne också i och med att allt gick SÅ fort och vi knappt hade börjat men hon borde väl ha lyssnat på mig.. Jag använde aldrig lustgas med Nelli för jag hann inte ;) Ingenting upp till 6 cm och fick då EDA som hjälpte mig i några värkar och sen ville hon ut :P

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0