Badhuset


VI åkte till Älvdalens simhall i går och badade lite. Jag satt och funderade över hur smart babypoolen var när den var liksom upphöjd med trappsteg på ena sidan för att komma upp.. Nästa sekund rasar Elliot över kanten och när han reser sig så vi ser honom gallskriker han och det sprutar blod ur truten. Han fick två rejäla sår inne i munnen och ett utanpå. Vi besämde att vi ville åka till sjukan. Vi gjorde oss klara och klädde oss och i bilen (mot Mora) så ringde jag 1177 och hon tyckte absolut att vi skulle åka in och kolla läget. Vi behövde inte alls vänta länge och efter att tre läkare kollat och bedömt honom fick vi åka hem med ordinationen: GLASS. ;)
Såren inne i munnen kan man inte göra nånting åt och det utanpå sitter så dumt till att stygn bara skulle bli ivägen ändå.  Han är rikigt svullen och det blödde lite till och från från såret på utsidan, men han verkar ta det bra ändå som tur är! HÄr får ni lite bilder från badhuset INNAN olyckan!










Kommentarer
Postat av: ann

men fy vad otäckt :(

Vilken tur att det inte blev värre än vad det blev då iaf!!

Och det är ju inte helt fel att få åka från doktorn med ordinationen glass ;)

2011-03-09 @ 21:40:03
URL: http://annottosson.blogspot.com/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0