Nu KÖR vi! (JAG)

Startvikt: 89,7 kg

Midjemått: 113cm

----------------------------------------------------



ÄRLIGHET varar längst men ett liv utan övervikt varar längre ;D
Jag ska sätta fart igen.. Jag har nära på gått upop all jäkla vikt igen som jag gick ner i sommras o höstas så nu får det vara slut på allt! Svårast är kvällarna! FY TUSAN vilket sug jag har!

Det här inlägget skrev jag i går så igår började jag min viktresa igen. Jag täntke först hålla det lite hemligt nån vecka, men de ger ju ingenting.. :P Så är läget just nu, men hoppas att det förändras illa kvickt!


Svärmor.. Här är svaret :P BLir du nervös nu?

Kommentarer
Postat av: Sväris

Ja men tjena... Tacka f-n för att jag blir nervös! :D

2011-04-05 @ 18:17:32
Postat av: Linnea mamma till moa och ebba

Hejja hejja, de här komme gå galant :D

2011-04-05 @ 19:24:40
URL: http://johanssonlinders.blogg.se/
Postat av: Carola

Hejja dig!!! Jag håller helt på dig!!

2011-04-06 @ 10:07:57

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0