Jag har lagt mig till sängs.. Men är vaken...

Jag har lagt mig till sängs.. Men är vaken än. Precis när jag var på väg in hit så började Nelli hosta och hostar lite än.. Jag avvaktar tills hon sover ordentligt igen innan jag släcker för natten. Nelli har sovit bra två nätter på raken igen efter mer än en vecka med skitnätter. Igår sov hon hela natten till 06 och i morse hämtade jag upp henne typ 7.10! Riktigt skönt efter, som sagt , en dryg vecka med alles för lite sömn. Hoppas hon sover länge i natt också! Det verkar som att hon kommit till ro igen så jag ska släcka för lite skönhetssömn (där ljuger jag för när man har småbarn är det ingen skönhetssömn utan överlevnad) ;) . Natti gott folk!


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0