Grå, grå, grå är mössan på mitt huvud..

Har en trotsunge och en gnällspik (sistnämnda beror säkert på för lite nattsömn).. så redan nu räknar jag ner timmarna till 18.30 och ungarna ska i säng.. Tyvärr är det en sån dag idag.. hoppas det blir lite bättre sen.. Tänkte slänga ut dom på balkongen.. Nu är det nästan ingen idé att klä och gå ut UT med allt runt omkring för om en timme ska vi käka lunch.. Men efter lunch och vila kommer iallafall mormor (min mamma) och hennes systrar så då kasnke det blir lite bättre.. och då tänkte jag bjuda på fika i solen på balkongen.. men just nu har ju solen försvunnit! Hoppas för allt i världen att den kommer igen.. annars blir jag ännu mer deppig..

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0